فرم ارزیابی رایگان
ویزای کشور استرالیا و جاذبه های گردشگری آن

ویزای کشور استرالیا و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

استرالیا سرزمین رویاها است. از افسانه های مقدس بومی، هنگامی که ارواح عالی ، صخره های مرجانی ، جنگل های بارانی و صحراهای سرخ سوخته را به ذهن به یاد می آورد ، تا مسافرانی که استرالیا را به عنوان مقصد رویایی خود توصیف می کنند. کوچکترین قاره جهان و بزرگترین جزیره جهان ، استرالیا تقریباً هم اندازه ایالات متحده است اما با جمعیتی به اندازه ایالت نیویورک و برخی از عجیب ترین حیات وحش کره زمین.

استرالیا همچنین سرزمینی با تضادهای خیره کننده و زیبایی دیدنی است. در امتداد ساحل ، می توانید شهرهای پرجمعیت چند فرهنگی ، جزایر شن و ماسه وسیع ، جنگل های بارانی باستان و یکی از هیبت انگیزترین شگفتی های طبیعی این سیاره - صخره بزرگ مانع را کشف کنید. در Outback ، پارک های ملی جذاب و بیابان های سرخ پوش نهایت سفر را در ماجراجویی ارائه می دهند.

خانه اپرای سیدنی

با بیان کردن نام سیدنی بیشتر مردم به خانه اپرا فکر می کنند. این ساختمان معروف در بننونگ پوینت سیدنی که مانند پوسته های عظیم یا بادبان های بلند است ، لیست مکان های میراث جهانی یونسکو را به خود اختصاص داده و یکی از نمادهای بزرگ معماری جهان است. این جاذبه زیبای توریستی مکان خیره کننده است. آب این سازه را از سه طرف احاطه کرده و باغ های گیاه شناسی سلطنتی با آن از جنوب هم مرز میباشند.

یورن اوتزون ، معمار دانمارکی برای طراحی خود در یک مسابقه بین المللی پیروز شد اما پس از مشکلات فنی و مالی از پروژه انصراف داد. ساخت و ساز سرانجام در سال 1973 با هزینه ای ده برابر بودجه اولیه به پایان رسید. در این زمان ، اوتزون کشور را ترک کرده بود و دیگر هرگز به دیدن خلقت باشکوه خود بازنگشت.

امروز ، می توانید از یک اجرا در اینجا لذت ببرید. ناهار خوردن در یکی از رستوران ها ؛ یا گشتی در ساختمانی بزنید که تئاترها ، استودیوها ، سالن کنسرت ، نمایشگاه ها و یک سینما را دربرمی گیرد. اما از فاصله دور بسیار چشمگیرتر است. یکی از بهترین جاذبه ها برای عکاسی از خانه اپرا صندلی خانم Macquarie در باغ گیاه شناسی سلطنتی است . همچنین می توانید برای یک چشم انداز زیبا دیگر سوار یک کشتی دریایی شوید.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

پارک دریایی

صخره بزرگ سد بزرگ که در فهرست میراث جهانی دیده می شود ، یکی از بزرگترین سازه های زنده روی کره زمین است. در سال 1975 ، پارک دریایی Great Barrier Reef Marine برای محافظت از اکوسیستم های شکننده آن ، که شامل بیش از 3000 صخره مرجانی است ، تأسیس شد. 600 جزیره قاره ای ، از جمله گروه زیبای Whitsunday. 300 ساحل مرجانی ؛ و جزایر حرا دریایی. این پارک یکی از هفت عجایب دنیای طبیعی است که به طول 2300 کیلومتر در امتداد ایالت کوئینزلند ، در ساحل شرقی استرالیا امتداد یافته است (این فاصله بین مکزیک و ونکوور است). غواصی و غواصی تماشایی است. مجموعه حیرت انگیز زندگی دریایی شامل مرجانهای نرم و سخت ، بیش از 1600 گونه ماهی گرمسیری ، کوسه ، دونگ ، دلفین ، لاک پشت ، پرتوی و صدف های غول پیکر است. اگر خشک ماندن را ترجیح می دهید ، می توانید صخره را از ایستگاه های مشاهده زیر آب و قایق های کف شیشه ای مشاهده کنید. در سرزمین اصلی ، کرنز ، بندر داگلاس و ساحل ایرلی اصلی ترین نقطه شروع تورها هستند.

پارک ملی Uluru-Kata Tjuta

در قلب مرکز سرخ استرالیا ، اولورو (سنگ آیرس سابق) ، یکی از عکس های جالب ترین عجایب طبیعی در این کشور است. مرکز پارک ملی ، یک منطقه میراث جهانی است که به طور مشترک توسط پارکهای استرالیا و زمینداران سنتی مردم اولورو اداره می شود. اولورو ، به معنای "مکان سایه" در گویش بومی محلی ، تا ارتفاع 348 متر از دشت اطراف افزایش می یابد ، در حالی که قسمت عمده آن در زیر سطح زمین پنهان شده است. همچنین در این پارک صخره های قرمز گنبدی شکل به نام Kata  وجود دارد. همانطور که خورشید در آسمان غوطه ور می شود ، افراد ناظر دور هم جمع می شوند تا رنگ های متفاوت را در نور تغییر دهنده مشاهده کنند. یک راه عالی برای قدردانی از این مکانهای مقدس پیوستن به یک تور است که توسط راهنمایان بومی و محیط بانان انجام می شود

پل بندرگاه سیدنی

در کنار خانه اپرا ، پل بندرگاه سیدنی یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری استرالیا است. این شاهکار برجسته ساخت و ساز که Coathanger  نامیده می شود ، بزرگترین پل قوسی فولادی در جهان است. این کار در سال 1932 ، 40 سال قبل از خانه اپرای سیدنی تکمیل شد. این پل با ارتفاع 134 متری از بندرگاه ، 500 متر طول دارد و ساحل شمالی سیدنی را به منطقه تجاری مرکزی متصل می کند. علاوه بر مسیر عابر پیاده ، دو خط راه آهن از روی پل امتداد دارد و همچنین هشت خط برای تردد در جاده ها وجود دارد و جهت هر خط را می توان تغییر داد تا جریان ترافیک متناسب باشد.

یکی از مهمترین کارهایی که می توان در سیدنی انجام داد ، صعود به بالای پل است ، جایی که می توانید از مناظر چشمگیر بالای بندر و شهر لذت ببرید. برای مروری بر تاریخچه و ساخت این پل ، از موزه اسکله جنوب شرقی بازدید کنید. جالب اینکه پل هوگان ، از شهرت تمساح داندی ، قبل از حمله به ستاره های بین المللی به عنوان نقاش روی پل کار می کرد.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

اخذ ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی و یا گردشگری کشور استرالیا همواره متقاضیان زیادی دارد.

ویزای کشور استرالیا مختص افرادی است که هدف هایی همچون تفریح و گردش ، دیدار با خانواده ، امور پزشکی و یا امور تجاری دارند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید این کشور را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور را ندارد.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت ، ارائه ی سوابق سفر و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به زبان انگلیسی تکمیل کنند و سپس فرم های مربوطه را در سایت سفارت ثبت کنند.همچنین متقاضیان موظف به فرستادن مدارکی همچون پاسپورت معتبر ، تمکن مالی و گردش حساب ، ذکر محل اقامت در آن کشور و همچنین ذکر دلیل و هدف سفر خود میباشند

. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

متقاضیان ۱ماه پس از اقدام و ثبت مدارک میتوانند منتظر پاسخ آفیسر و یا سفارت باشند و وضعیت پرونده ی خود را متوجه شوند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

افراد زیادی با مشکل اخذ ویزا سر کار دارند و ریجکت میشوند. در اکثر مواقع عدم تمکن کافی و وجود نقص در پرونده باعث ریجکتی این افراد میشود اما نکته ی مهم آن است که افراد میتوانند مدارک خود را تکمیل کنند و با مدارکی بهتر برای اخذ ویزا اقدام کنند.

ویزای توریستی کشور استرالیا معمولا 6ماهه صادر میشوند اما در شرایط 1 ساله نیز به گردشگران داده میشود. اما امکان تمدید نیز وجود دارد در شرایطی خاص. برای مثال شخص متقاضی میتواند با ارائه ی مدارک مناسب اثبات کند که کار خود در کشور استرالیا به اتمام نرسیده و خواستار تمدید ویزا شود. انجام این کار در امور پزشکی و تجاری بسیار رایج است. متقاضیان ویزا توریستی نیز در صورت ارائه مدارک مناسب و قوی میتوانند ویزا خود را تمدید کنند.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

 

 

موارد مشابه